Home   Media & Communicatie   Alumni Media Studies

Alumni Media Studies

De Master Media Studies telt inmiddels circa 600 alumni en omvat vier verschillende programma’s: Media & Cultuur, Media & Journalistiek, Media, Culture & Society en Media & Business. Waar komen afgestudeerden van deze programma’s zoal terecht na hun studie en welke loopbaanpaden bewandelen zij? Hieronder vertellen enkele alumni over hun ervaringen op de arbeidsmarkt.

Annique van der Valk  (Corporate Communication and Public Relations Coworker bij IKEA Nederland): 'Dankzij mijn studie weet ik wat journalisten liever wel en niet ontvangen.

Leonie Ruhe (International E-commerce Program Manager bij Sanoma Media):'Ik vind de strategie en de zakelijke kant van media heel interessant.

Suzanne Eijgenraam  (Suzanne Eijgenraam Journalistieke Producties): 'Tijdens mijn studie werkte ik al bij een huis-aan-huisblad om ervaring op te doen.

Rachel Goertz  (Communications Specialist bij Unilever): 'Door een extra stapje te zetten kun je jezelf onderscheiden ten opzichte van anderen.’

Kirsten van Wijk (PR & Marketing Professional bij MissPublicity): 'Deze baan vormt een mooie start van mijn carrière.'

Angelique van Tilburg (Oprichter en hoofdredacteur Jong010): 'Alles wat ik doe en overal waar ik heen ga, de kinderkrant zit in mijn hoofd.'

Marjolijn Winten (Marketing Manager Comedy Central North): ‘Ik vind de commerciële kant van communicatie echt heel leuk.’

Babeth Knol (Persvoorlichter Openbaar Ministerie): ‘Ik zit bovenop het nieuws.’

Cleome van den Berg (Brand Manager bij Unilever): ‘Ik heb in Rotterdam geleerd om op een andere manier naar media te kijken.’

Naar de algemene alumni website

 

 

Vraag de brochure aan!

Brochure aanvragen