Alumni Media Studies

De Master Media Studies telt inmiddels circa 600 alumni en omvat vier verschillende programma’s: Media & Cultuur, Media & Journalistiek, Media, Culture & Society en Media & Business. Waar komen afgestudeerden van deze programma’s zoal terecht na hun studie en welke loopbaanpaden bewandelen zij? Hieronder vertellen enkele alumni over hun ervaringen op de arbeidsmarkt.

Annique van der Valk 

 

Corporate Communication and Public Relations Coworker bij IKEA Nederland:

 

"Dankzij mijn studie weet ik wat journalisten liever wel en niet ontvangen."

 

Meer lezen

 

Leonie Ruhe

 

International E-commerce Program Manager bij Sanoma Media

 

"Ik vind de strategie en de zakelijke kant van media heel interessant."

 

Meer lezen

 

Suzanne Eijgenraam

 

Suzanne Eijgenraam Journalistieke Producties

 

"Tijdens mijn studie werkte ik al bij een huis-aan-huisblad om ervaring op te doen."

 

Meer lezen

 

Rachel Goertz

 

Communications Specialist bij Unilever

 

"Door een extra stapje te zetten kun je jezelf onderscheiden ten opzichte van anderen."

 

Meer lezen

 

Kirsten van Wijk 

 

PR & Marketing Professional bij MissPublicity

 

"Deze baan vormt een mooie start van mijn carrière."

 

Meer lezen

 

 

 

 

Ben jij ook een Media Studies alumnus?

We vullen deze pagina graag aan met jouw ervaringen en tips!

 

Aanmelden

Meer alumni

Angelique van Tilburg 

Oprichter en hoofdredacteur Jong010

Marjolijn Winten 

Marketing Manager Comedy Central North

Babeth Knol 

Persvoorlichter Openbaar Ministerie

Cleome van den Berg 

Brand Manager bij Unilever


Naar de algemene alumni website